Henry Young

Igår åt vi Julbord på tranströmer! Vattnig ris a la malta, pizza, lasagne, skinka, broccoli, jordgubbar, potatismos och en sockerkaka!
Innan middagen kom Henry Young fram och hälsade på mig. Han och jag pratade väldigt mycket under english corner. Han ville att jag skulle sitta vid hans bord och prata engelska med hans dotter och hennes kompis. Det var mycket trevligt!
Sedan tittade vi på en julkonsert. Den var fantastiskt bra! hysteriskt rolig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sedan drog vi till klubbområdet! Först när vi steg ut ur taxin så blev vi jagade och nersprayade av galna kineser med låtsassnöburkar i handen. Till en början, otroligt oskönt, men efter ett tag smickrande och lite kul. Därefter begav vi oss till gayklubben Pandora där jag blev uppraggad ett flertal gånger. Jag blev tafsad på i skrevet tre gånger och fick snuskiga viskningar i öronen. Dock var klubben otroligt fet och hade tung musik! Vi drog sedan vidare till en lte mysigare klubb som hette The Mask som var mindre och mer västerländskt inspirerad.
Idag har vi ätit god kanadensisk burgare på Wicker Basket och strövat runt i våra kvarter för att utforska dom lite närmare.

Kommentarer
Postat av: Majse

fin blogg felix!

2011-12-25 @ 22:40:04
Postat av: Flora

tja, du är snygg!

2011-12-26 @ 03:18:03
URL: http://florasblogg.se
Postat av: Henrik Schyffert

Fan grabben! Ironi är ju ett schysst begrepp. Inte minst ett härligt verktyg. Keep up the spirit!!!

2011-12-28 @ 11:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0