Projektdag.

Igår var vi ett gäng i ateljén bredvid tranströmer sent in på kvällen. Några målade och jag skrev lite texter. Vi tände ljus och åt medköpta kakor. Mycket trefligt! Det kommer vi att göra om!
Idag har vi käkat god och mild kinesisk mat på ett gulligt hak vid tygmarknaden. För 12 Yuan så får man en stor och riklig tallrik med ris, kyckling och massa grönsaker. Nu har jag och Flora sovit 3 välbehövliga timmar och skrivit i loggboken för projektet. Ikväll tror jag att det vankas buffé på Wicker Basket runt hörnet med gänget.
Kinesisk skolflicka under vårat skolbesök för några dagar sedan.
Vi störde mitt i en lektion då gossarna och töserna skrev av ord från tavlan.
Här är området där vi bor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0