Salvador

Jag har dragit på mig en liten förkylning som irriterar min näsa. Jag använder nässpray och klär mig varmt (jag fryser inte mamma). Så idag ska jag vara hemma och fundera lite på projektet och bara lyssna på Esbjörn Svensson. Min fina flora har vart och köpt nudlar och bananer till mig så att jag inte ska svälta när dom andra är ute på äventyr i staden.
Igår var vi på en gata som heter Foreigner Street. Där fanns en fin bokhandel och lite västerländskt inspirerade butiker och kaféer. Jag köpte en fin bok med propagandabilder från Mao's tid. 
Vi hade projektsamtal med Madeleine på Salvadors fik som var riktigt mysigt. Väldigt lågt i tak och goda smoothiesar. Där kommer vi spendera en del tid tror jag.
En annan notering är att toapappersrullarna är rullade ända in och har inget hål i mitten på sin kropp.
Tranströmer!
I bokhyllan där så hittade jag en bok som Ginga och Vera Nilsson var med i!
Nu ska jag äta banan och läsa Kafka på stranden!

Kommentarer
Postat av: inger berg

Vad bra att du inte fryser:) ta det lugnt idag då så du blir riktigt kry igen. Vilka miljöer...det måste vara inspirerande.

kramar och pussar från mam

2011-12-21 @ 09:35:19
Postat av: Dollsy

Krya krya allt vad du orkar!

Härliga bilder och rolig läsning.

Kan berätta att vår senaste skiva är grammisnominerad, kul va?

Kram från D

2011-12-21 @ 09:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0