Djur i bur.

Körsbärsblom!
Jag tar inte så mycket bilder på människor för att jag filmar ganska mycket!
Idag har vi besökt en kinesisk skola där vi blev behandlade som ufon. Vi lärde dom lite grann om julen och fick spela fotboll mot ett par grabbar. Jag gjorde mål... Vi visade dom också ett litet klipp från Kalle Ankas jul.
Vi har idag också varit på en djurmarknad och sett otroliga mängder instängda djur.
Imorgon är det julafton! Först ska vi käka pannkaksfrukost på ett kanadensiskt fik. Sedan ska vi käka julbordsbuffe och se på julkonsert på Tranströmer.

Kommentarer
Postat av: Dollsy

Bravo Felix, att göra mål i Kina är inte fy skam!

Hoppas ni får en fin julafton!

Morfar vill se din blogg så vi tittar och skickar säkert God Jul imorgon också.

Men för säkerhets skull... God Jul!

Massor av kramar till dig och hälsa Flora så jättemycket!

Dollsy

2011-12-23 @ 16:34:35
Postat av: felix

Tack Dollsy!!!

Va kul att Morfar vill läsa!

Hoppas ni får en fin julafton!

Flora hälsar så mycket!

Kram!

2011-12-23 @ 16:44:32
Postat av: Morfar Arne Lind

Felix!

Tack för titten i din blogg. Mycket av intresse är noterat. Lycka till i botaniserandet i en spännande stad. Jag ser fram mot att få träffa dig och höra dig berätta om ditt äventyr i österlandet. Jag är idel öra. I'm looking forward... Hälsar med kram, Morfar.

2011-12-24 @ 19:09:37
Postat av: Razzamatazz

GOD JUL!!!!!!!!!! 👉👂👄😠🐰👀👈



Saknar dig hoppas du har det grymt bra

Hälsa flora hon är så galant.

Och du! Så genuin.



Pusskalas!

2011-12-24 @ 22:22:36
Postat av: onkel Sven

Kul. Jag sitter klistrad framför de fina bilderna. Fortsätt, fortsätt säger jag.

2011-12-28 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0